fredag 18 september 2009

Nya böcker!


Här kommer en lista på nyinköpta böcker.
Skönlitteratur
Hce,u Jenny Downham - Innan jag dör
Hce,u Gayle Forman - Om jag stannar
Hc,u Ritta Jacobsson - Afrodite och olyckstrasten (Afrodite 4)
Hce,u Ally kennen - Dårhus
Hce,u Alice Kuipers - Livet på en kylskåpsdörr
Hc,u Johanna Lindbäck - Tänk om det där är jag
He,u Stephenie Meyer - Twilight
He,u Stephenie Meyer - New moon
He,u Stephenie Meyer - Eclipse
He,u Stephenie Meyer - Breaking dawn
Hce,u Stephenie Meyer - Genom dina ögon
Hc,u Ingrid Olsson - Känslan av att hoppa
Hcg Josefin Ottesen - Drakherren 1-3
Hc,u Mårten Sandén - Det viskande barnet (Jannike Faltin och Byrån för särskilda efterforskningar 2)
Hce,u Darren Shan - Nattens bundsförvanter (Legenden om Darren Shan 8)

Facklitteratur

Kyd Brian Johnson Barker - The complete guide to flags of the world (Referensmaterial, bara för läsning i biblioteket)
Ijx Jaclyn Bond - The 100 best and absolute greatest Heavy Metal albums in the world, ever
Qcca,u Christen Haden - Virka läskigt söta figurer
Ig,u Esbjörn Jorsäter - Teckna mangaIg,u Esbjörn Jorsäter - Teckna mera manga!
Kj,u Joel Knöös - Franska revolutionen
Na,u Solveig Mårtensson - Europas länder (Referensmaterial, bara för läsning i biblioteket)
Vcbb Vitaminer & mineraler

Nu ska jag hem och läsa ett par av den nya böckerna över helgen så återkommer jag med tips nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar